شنبه, می 11, 2024
خانهاخبارتوضیحات رامبد جوان درباره ساخت سری جدید "خندوانه"

توضیحات رامبد جوان درباره ساخت سری جدید “خندوانه”

رامبد جوان در پاسخ به آخرین خبرها از شروع این برنامه تلویزیونی، تصریح کرد: اخبارش را خودمان به زودی اعلام می‌کنیم الان یک‌سری مذاکرات می‌کنیم که به زودی اخبارش را اعلام می‌کنیم الان زود است که بگوییم کِی و چطوری.

وی در پاسخ به این سؤال که به امسال می‌رسد و حتی ویژه‌برنامه نوروزی شبکه نسیم خواهد شد، افزود: همه این اتفاقات در حال بررسی است و باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند که بگوییم فصل جدید “خندوانه” را کِی می‌توان شروع کرد.

الان در پیش‌تولید نیستیم و مذاکره و مقدمات دیگر را فراهم می‌کنیم و آن زمان حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که فلان موقع کار شروع می‌شود.

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کِی و چطور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط