شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارجهانگیر کوثری لوح تقدیر و تندیس ۲۰ امین دوره جشن تصویر سال...

جهانگیر کوثری لوح تقدیر و تندیس ۲۰ امین دوره جشن تصویر سال که برای رخشان بنی‌اعتماد تدارک دیده شده بود را دریافت کرد.

اخبار هنری: جهانگیر کوثری لوح تقدیر و تندیس ۲۰ امین دوره جشن تصویر سال که برای رخشان بنی‌اعتماد تدارک دیده شده بود را دریافت کرد.
به گزارش اخبار هنری به نقل ااز روایط عمومی این رویداد،سیف‌الله صمدیان در بخش بزرگداشت‌های جشن تصویر سال که شب گذشته برگزار شد اظهار داشت: در ادامه بخش ستایش تصویری که با اکبر عالمی و محمود کلاری شروع شد و با عباس کیارستمی، علیرضا زرین‌دست، کامبیز درم‌بخش، فخرالدین فخرالدینی و قباد شیوا ادامه پیدا کرد، امسال برای پاسداشت ۴ هنرمند از ۴ شاخه عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و سینما، به شاخص‌ترین چهره‌هایی که در این ۲۰ سال هم با ما و هم با جامعه و هم با هنر خود درگیر بودند فکر کردیم و در نهایت به اسامی این ۴ عزیز رسیدیم؛ رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حقیقی، مریم زندی و جواد علیزاده.
او درباره عدم حضور رخشان بنی‌اعتماد در این مراسم توضیح داد: یکی از بی‌جواب‌ترین و با جواب‌ترین سوال‌هاست. اما خانم بنی اعتماد با تمام عشقی که به فرهنگ و هنر و این جمع داشت، به هر دلیلی نمی‌خواست به صورت فیزیکی حضور داشته باشد؛ البته آقای جهانگیر کوثری همسر ایشان به نمایندگی از او در مراسم حضور دارد.
در ادامه این بخش از مراسم، کلیپی از آثار و خود رخشان بنی‌اعتماد ساخته مجتبی میرطهماسب برای حاضران پخش شد و لوح تقدیر و تندیس ۲۰ امین دوره جشن تصویر سال که برای رخشان بنی‌اعتماد تدارک دیده شده بود، به جهانگیر کوثری اهدا شد

حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط