دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبارجوایز فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در فستیوال کازابلانکا

جوایز فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در فستیوال کازابلانکا

به گزارش اخبار هنری، به نقل ازروابط عمومی اثر، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» که به بخش مسابقه فستیوال کازابلانکا راه یافته بود، توانست دو جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه دیپلم افتخار بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود کند.
علی قوی‌تن جایزه ویژه هیأت داوران فستیوال فیلم کازابلانکا را برای کارگردانی «زندگی و زندگی» دریافت کرد. دیپلم افتخار بهترین بازیگر این فستیوال نیز به مهربان درویش‌زاده برای بازی در این فیلم سینمایی اهدا شد.
فستیوال فیلم کازابلانکا اول ماه ژوئیه ۲۰۲۳ در شهر کازابلانکا کشور مراکش با جشن بزرگی افتتاح شد و با نمایش فیلم‌های منتخب از تمام کشور‌های دنیا ادامه داشت. علی قوی‌تن که حالا با دریافت این دو جایزه جایزه‌های بین‌المللی فیلم‌هایش به هشت جایزه ارتقاء پیدا کرد درباره موفقیت «زندگی و زندگی» در این فستیوال اظهار داشت: جایزه کازابلانکا برای من لذت‌بخش‌تر از جشنواره‌های دیگر دنیا خواهد بود. نام کازابلانکا برایم خاطره‌انگیز بوده است، چون در دوران نوجوانی با دیدن فیلم زیبا و عاشقانه «کازابلانکا» این اسم در ذهنم به زیبایی ماندگار شد، و حالا فیلمم در جشنواره‌ای با این نام موفق به دریافت جایزه‌ای بین‌المللی شده است.
فستیوال کازابلانکا که با هدف نگاه نو و ساختار متفاوت در سینمای فیلم‌های مستقل می‌پردازد، این دوره را نیز با حضور مهمانانی از کشور‌های اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکا به پایان برد

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط