پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهپارادیزوعباس کیارستمی: شرایط اجتماعی و سیاسی کشور مدام در حال تغییر است

عباس کیارستمی: شرایط اجتماعی و سیاسی کشور مدام در حال تغییر است

اخبار هنری: در برخی کشورها از جمله کشورم ایران، شرایط اجتماعی و سیاسی مدام در حال تغییر است و یک هنرمند باید تمرکز خود را به فرای این مسائل گذرا و فانی معطوف کند و حواسش را به حقیقت‌های بنیادی مثل “انسانیت” بدهد که جهانی‌ترند. این کار روزنامه‌نگارهاست که تا ساعت ۴ صبح، اخبار را جمع‌آوری کنند تا همان روز در روزنامه منتشر کنند؛ اما برای یک هنرمند، آن اخبار باید ماه‌ها و سال‌ها قبل دریافت شده باشد.

— The Close-up architects. On the right the protagonist hossein sabzian, mythomaniac who deals for the filmmaker Mohsen Makhmalbaf (on the left), his idol. At The Center Film Director Abbas kiarostami.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط