دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهجشنواره ها«تورهای خالی» ساخته بهروز کرمی زاده در بخش «سینمای نوین آلمان» جشنواره...

«تورهای خالی» ساخته بهروز کرمی زاده در بخش «سینمای نوین آلمان» جشنواره مونیخ

به گزارش اخبار هنری، فیلم سینمایی «تورهای خالی» ساخته بهروز کرمی زاده محصول مشترک ایران و آلمان در بخش «سینمای نوین آلمان»جشنواره مونیخ به نمایش در می‌آید.
«تورهای خالی»با بازی حمیدرضا عباسی و صدف عسگری روایت: امیر و نرگس، دو عاشق هستند. مرد جوان از یک خانواده فقیر است و پس از اخراج از شغل خود به عنوان پیشخدمت، مجبور به پیدا کردن کار در یک جامعه ماهیگیری است. این در حالی است که نرگس از جایگاه اجتماعی بالاتری برخوردار است اما آنها در حال حاضر رابطه خود را مخفی نگه می دارند، .
این فیلم در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم کارلووی‌ واری نامزد گوی بلورین بهترین فیلم جشنواره شده است.
در ادامه این گزارش  فیلم  سینمایی «تفریق» به کارگردانی  مانی حقیقی در جشنواره مونیخ  در بخش «مستقل‌های بین‌المللی« به رقابت می پردازد.
«تفریق»  داستان فرزانه، مربی رانندگی جوانی را دنبال می‌کند که شوهرش جلال را در حال قدم زدن به آپارتمان زنی می‌بیند. وقتی جلال با او روبرو می‌شود، ادعا می‌کند که برای کار، خارج از شهر بوده است و تصمیم می‌گیرد خودش ساختمان را بررسی کند. در آنجا با زنی آشنا می شود که همزاد فرزانه است.
در این فیلم باریگرانی چون نوید محمد زاده و ترانه علیدوستی به ایفای نقش می پردازند

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط