پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهگفتگوکریس همسورث: Thor: Love and Thunder «بیش از حد احمقانه» بوده است

کریس همسورث: Thor: Love and Thunder «بیش از حد احمقانه» بوده است

اخبار هنری: کریس همسورث در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» اعتراف می‌کند که Thor: Love and Thunder «بیش از حد احمقانه» بوده است. این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» 760 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت اما بسیاری از هواداران مارول از آن ابراز نارضایتی کردند.

✍️همسورث می‌گوید: «فکر می‌کنم بیش از حد خوش‌گذرانی کردیم. بیش از حد احمقانه شد. همیشه دشوار است که درون اثری باشی و بتوانی نظری واقعی درباره آن بدهی… از ساختنش لذت می‌برم، همیشه خوش می‌گذرد. اما نمی‌دانی که چند نفر قرار است واکنش نشان دهند.»

✍️او می‌گوید دوستان پسرش بزرگترین منتقدین فیلم بوده‌اند: «کودک هشت ساله از فیلم من انتقاد کردند: «به نظر ما طنز این یکی زیادی بود، اکشن فیلم جذاب بود اما جلوه‌های ویژه به آن خوبی نبودند.» به یک اندازه چندش‌آور و خنده‌دار بود.»

✍️همسورث که در هشت فیلم مارول نقش‌آفرینی کرده در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید قراردادش با استودیو به پایان رسیده و تمایل دارد مدتی به سراغ «چیزهای دیگر» برود اما اگر فیلمنامه‌ای غنی پیشنهاد شود بازخواهد گشت.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط