شنبه, آوریل 27, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجرفرهاد آئیش: «دو روز دیرتر» یک کمدی بسیار جدی است

فرهاد آئیش: «دو روز دیرتر» یک کمدی بسیار جدی است

فرهاد آئیش بازیگر فیلم «دو روز دیرتر» بیان کرد که این فیلم یکی از فیلم‌های بسیار جدی در ژانر کمدی است، چرا که به مخاطب باج نمی‌دهد و نمی‌خواهد به هر قیمتی از مخاطب خنده بگیرد.

به گزارش ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، فرهاد آئیش درباره نقش آفرینی در فیلم «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی گفت: آقای اصغر نعیمی من را برای بازی در این فیلم دعوت کردند و من از این دعوت خوشحال شدم و آن را قبول کردم. چرا که او را کارگردان بسیار خوبی می‌دانم.

وی ادامه داد: در طول همکاری‌ام‌ در فیلم «دو روز دیرتر» دوباره به من ثابت شد که آقای نعیمی کارگردان حواس جمعی است و من حدس می‌زنم فیلم خیلی خوبی ارائه خواهد داد.

فرهاد آئیش در پایان با اشاره به جدی نگرفتن فیلم کمدی در فضای سینمایی ایران گفت: «دو روز دیرتر» یکی از فیلم‌‌های بسیار جدی در ژانر کمدی است، چرا که به مخاطب باج نمی‌دهد و نمی‌خواهد به هر قیمتی از مخاطب خنده بگیرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط