یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبار«سرنوشت» ساخته یاسر طالبی در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرانسه

«سرنوشت» ساخته یاسر طالبی در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرانسه

به گزارش اخبار هنری ،به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «سرنوشت» ساخته یاسر طالبی در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی توس کورتس Tous Courts شهر اکس‌آن‌پرووانس فرانسه جایزه جسارت را دریافت کرد. این جایزه توسط هیئت داوران مسابقه بین‌المللی، اوسین روکس، ناتالی لبل، لوران سوفیاتی، الکساندر سیکویرا و رضا سرکانیان اهدا شد.
این جشنواره از ۲۸ نوامبر تا ۲ دسامبر در شهر اکس‌آن‌پرووانس فرانسه برگزار شد.
«سرنوشت» تاکنون در جشنواره‌های مختلف حضور داشته و جوایز متعددی دریافت کرده است. مستند«سرنوشت»، داستان دختر نوجوانی به نام سحر و پدرش، رحیم است. داستانی از تردید، عشق و جاودانگی!
این مستند محصول ایران، فرانسه، آلمان و نروژ است. «سرنوشت» پیش از این جایزه اژده‌های نقره‌ای بهترین کارگردانی مستند شصت و سومین دوره جشنواره کراکو لهستان، بهترین کارگردانی مستند جشنواره مستند داکر مسکو، جایزه بخش Let’s Include Competition جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بنگالورو-BISFF۲۰۲۳و بهترین پیچینگ جشنواره توکیو داکز ژاپن را از آن خود کرده بود.
یاسر طالبی پیش از این مستندهای «دلبند»، «رویای آهنی»، «آب شهر» و … را کارگردانی کرده است

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط