یکشنبه, می 5, 2024
خانهاخبارواکنش جرج کلونی نسبت به ایفای مجدد نقش شوالیه تاریکی

واکنش جرج کلونی نسبت به ایفای مجدد نقش شوالیه تاریکی

اخبار هنری: جرج کلونی در اظهار نظری جالب توجه به ایفای مجدد نقش شوالیه تاریکی واکنش نشان داده است. جرج کلونی در جریان برگزاری فرش قرمز فیلم جدید خود تحت عنوان The Boys in the Boat (پسران در قایق) و مصاحبه با Entertainment Tonight اعلام کرده که:
“گمان نمی‌کنم به حد کافی مواد مخدر در جهان وجود داشته باشد تا من را برای بازگشت به آنجا مجاب نماید.” او در ادامه توضیح می‌دهد که تصور داشته تا با نقش آفرینی مجدد بروس وین بتواند خاطرات تلخ سینماگران را جبران نماید.
“فکر می‌کردم که برای بازگشت من به نقش بتمن شور و اشتیاقی وجود داشته باشد. در واقع به آن‌ها گفتم که لباس نمادین من با آن برجستگی‌های بدنی کجاست؟ آن‌ها گفتند که می‌توانیم بدون حضور آن لباس کار را پیش ببریم و من پاسخ دادم که بدون حضور آن، بتمن من واقعی نخواهد بود. مگر نه؟”

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط