جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارسریال‌‌سازی تعطیل نیست؛ ادامه‌‌ی ساخت «زمین گرم» سعید نعمت‌‌الله

سریال‌‌سازی تعطیل نیست؛ ادامه‌‌ی ساخت «زمین گرم» سعید نعمت‌‌الله

اخبار هنری : در ایامی که بیش‌‌تر فعالیت‌‌های فرهنگی، هنری و سینمایی به دلیل بیماری کرونا متوقف شده است، کماکان خبرهایی از ادامه‌‌ی ساخت پروژه‌‌های تصویری به گوش می‌‌رسد. در آخرین نمونه‌‌ی این خبرها، ادامه‌‌ی تصویربرداری سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌‌الله و تهیه‌‌کنندگی محمدرضا شفیعی است.
این سریال که ساخت آن چندی قبل و در سکوت خبری آغاز شده بود، همچنان در مرحله‌‌ی تولید است.
«زمین گرم» اولین تجربه‌‌ی سعید نعمت‌‌الله در مقام کارگردانی است. این سریال 30 قسمتی برای پخش از شبکه‌‌ی سه سیما آماده می‌‌شود. نعمت‌‌الله پیش از این در آثاری همچون «شیدایی»، «رستگاران»، «مادرانه»، «جراحت»، «عقیق»، «برادر جان» و غیره به عنوان نویسنده حضور داشته است.
همزمان با اعلام خبر ادامه‌‌ی فیلم‌‌برداری این سریال، از لوگوی این سریال که طراحی آن به عهده‌‌ی حسام حاجی پور بوده است، رونمایی شد.
قرار است به زودی عوامل و بازیگران سریال «زمین گرم» معرفی شوند.
در خلاصه‌‌ی داستان «زمین گرم» آمده است: بعد از سال‌‌ها بی‌‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌‌تر می‌‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک‌‌تر را دستخوش چالشی بزرگ می‌‌کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط