دوشنبه, می 6, 2024
خانهنوستالژیسکانس پایانی فیلم "Butch Cassidy and the Sundance Kid"

سکانس پایانی فیلم “Butch Cassidy and the Sundance Kid”

اخبار هنری : یکی از به یاد‌ماندنی‌ترین لحظات تاریخ سینما، #سکانس پایانی فیلم “Butch Cassidy and the Sundance Kid” است.

در سکانس پایانی و حزن‌انگیز فیلم، بوچ کسیدی (#پل_نیومن) و ساندس کید (#رابرت_ردفورد) (که به بولیوی گریخته‌اند) را تنها وخسته در گوشه‌ای از یک اتاق میبینیم در حالیکه که در محاصره کامل قرار گرفته‌اند. موقعیت مکانی آنها در کنج اتاق، به خوبی حس محدود بودن آنها را به مخاطب القا میکند.

آنها میدانند که هیچ شانسی ندارند اما قصد تسلیم شدن هم ندارند. این شخصیتی است که از ابتدای فیلم برای آنها ترسیم و پرداخت شده است.

پس از بیان دیالوگ‌هایی مابین دو شخصیت اصلی در رابطه با مقصد بعدی آنها برای فرار (کشور استرالیا)، ساندنس کید هفت تیر را به سختی در دستان زخمی بوچ کسیدی قرار می‌دهد (این امر مبین سرسختی آنهاست) و هر دو به سرعت از مخفیگاه خارج میشوند.

تصویر فریز میشود، سه بار دیالوگ “آتش” و متعاقب آن صدای گلوله به گوش میرسد. فیلم به پایان میرسد و این مخاطب است که ناگهان خود را درگیر احساسات می‌یابد، آن هم برای دو تن از شرورترین شخصیت‌ها تاریخ امریکا!

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط