پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهسردبیرسینما باز هست،اما امن نیست!

سینما باز هست،اما امن نیست!

اخبار هنری : سینما ،هنری است جذاب و دیدن فیلم روی پرده عریض لذتی دارد که قابل وصف نیست،به همین دلیل برای دیدن آن می توان خطر کرد و لذت برد.
عشق سینماهایی مانند حقیر،بارها و بارها برای رفتن به سینما خطر کرده ایم.به یاد دارم به خاطر دیدن یک فیلم که شب آخر اکران آن در سینمای خاطره انگیز کریستال بود، با حال مریض و تب بالا به دیدن آن نشستم و بعد از پایان، یک ماه تمام در بستر افتادم.
کرونا و امثال آن هرگز نتوانسته و نمی توانند عشق سینماها را از رفتن به سالن های سینما باز دارد،اما دیگر عشق سینمایی باقی نمانده که به خاطر عشق شان خطر کنند.
در این ایام کرونایی سینماها باز هست،اما امن نیست!امنیت آن را کرونا نگرفته است،بلکه افرادی که وصله ناجور هنرهفتم هستند و به زور وارد آن شده اند ناامن کرده اند.افراد مال پرستی که کوچک ترین عشقی به سینما نداشته و ندارند و فقط برای کسب نان و نام وارد عرصه ای شده اند که به آن تعلق ندارند!از تهیه کننده گرفته تا کارگردان و بازیگر.
با وجود این افراد ،سینمای ایران هرگز رنگ امنیت را نخواهد دید!بیهوده شعار ندهید سینما امن است،امن نیست!

 

سید رضا اورنگ

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط