جمعه, می 3, 2024
خانهاخبارعلی سرابی با «خون‌‌خورده» در شبکه‌‌ی نمایش خانگی؛ شروع تولید بعد از...

علی سرابی با «خون‌‌خورده» در شبکه‌‌ی نمایش خانگی؛ شروع تولید بعد از تعطیلات کرونایی

اخبار هنری : علی سرابی اولین تجربه‌‌ی کارگردانی در زمینه‌‌ی سینما و تلویزیونش را با ساخت سریالی بر اساس رمان «خون‌‌خورده» انجام خواهد داد.
این خبری است که امروز خبرگزاری مهر آن را منتشر کرده است. طبق این خبر علی سرتیپی با خریدن حق ساخت رمان «خون‌‌خورده» قرار است سریالی را با اقتباس از این اثر ادبی تهیه‌‌کنندگی کند.
علی سرابی به عنوان کارگردان این سریال ویژه‌‌ی شبکه‌‌ نمایش خانگی انتخاب شده است و نگارش فیلم‌‌نامه به سرپرستی نویسنده‌‌ی رمان یعنی مهدی یزدانی‌‌خرّم خواهد بود.
«خون‌خورده» چهارمین رمان مهدی یزدانی‌خُرّم که در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد.
حق ساخت این رمان از «نشر چشمه» خریداری شده و نگارش فیلمنامه‌ آن به دست تیمی به سرپرستی یزدانی‌خُرّم از هفته‌ آینده آغاز خواهد شد.
بنابر توضیحِ تهیه‌کننده، تولید اثر نیز از نیمه‌ سال ۱۳۹۹ آغاز می‌شود. علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر ایران، در اولین تجربه‌ تصویری‌اش این پروژه‌ را کارگردانی خواهد کرد.
رمان «خون‌خورده» یازده بار تجدید چاپ شده داشته است. طبق اعلام تهیه‌کننده و کارگردان بعد از تعطیلات کرونایی، تیم نویسندگان و جزییاتِ اولیه‌ این پروژه اعلام خواهد شد.
سرتیپی با خرید حق ساخت نسخه خانگی این رمان قصد دارد یکی از رمان‌های معاصر ایران را در قالب پروژه‌ای بزرگ به دست مخاطبان سینما و سریال در ایران برساند. علی سرابی کارگردان این اثر در عین حال به عنوان کتابخوان نسخه‌ صوتی این رمان نیز حضور داشته است. نسخه‌ای که در روزهای آینده با موسیقی فردین خلعتبری منتشر می‌شود.
«خون‌خورده» قصه‌ پنج برادر است در سال‌های دهه‌ شصتِ ایران، از تهران تا اصفهان، از بیروت تا آبادان و از مشهد تا کلیسایی کوچک در محله‌ نارمک که ۲ روح بر صلیبِ لق‌اش نشسته‌اند… قصه‌ «برادران سوخته». برادرانی که گم شده‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط