یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبار"محمدحسین قاسمی" زیر بار نرفت. فیلمم را با سرمایه بخش خصوصی ساختم

“محمدحسین قاسمی” زیر بار نرفت. فیلمم را با سرمایه بخش خصوصی ساختم

اخبار هنری: پس از آن‌که وزیر اطلاعات از همکاری با پروژه‌هایی چون “شبی که ماه کامل شد” خبر داد، “محمدحسین قاسمی” در حهت شفافیت بیشتر، نوشته زیر را منتشر نمود :

■ درخصوص حواشی جدید فیلم “شبی که ماه کامل شد”، لازم می‌دانم نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز برسانم :

۱- برای تولید فیلم “شبی که ماه کامل شد”، هرگز از منابع و سرمایه دولتی و یا نهادهای حکومتی مشارکتی دریافت نشده و از هیچ سرمایه و سرمایه‌گذاری که دچار شائبه از منظر حقوقی و افکار عمومی باشد نیز استفاده نشده است.
این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و نیز با پیش‌فروش و فروش رایت‌هایش تولید شده است.هم‌چنین اگر اسناد و مدارکی در رد این ادعا وجود دارد، از انتشار آن استقبال می‌کنیم.

۲- انتخاب سوژه ملتهب فیلم سرگذشت زنی که گرفتار تفکرات ارتجاعی تکفیری‌ها می‌شود) از طرف کارگردان، سرآغاز پروسه‌ای برای تحقیقات شد و به منظور تکمیل طرح اولیه، از طریق حراست وزارت ارشاد، مشاوری برای تکمیل پروسه تحقیقات معرفی شد که امری طبیعی و بدیهی است، چراکه بخش عمده‌ای از داده‌ها و معلومات به دلایلی واضح در دسترس نیست.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط