دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجرنشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت

نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت

اخبار هنری : نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر صبح پنجشنبه دهم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.
در ابتدای نشست مسعود نجفی مدیر روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر با خوشامدگویی به حضار بیان داشت: در این نشست، ابتدا دکتر جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری سخنرانی خواهد کرد و در ادامه از سیمرغ ایرانی جشنواره رونمایی خواهیم کرد.
در ادامه جوادی یگانه روی صحنه رفت و در سخنان خود گفت: حمایت از جشنواره‌ها در دنیا رایج است و برخی جشنواره‌ها را شهرداری‌ها برگزار می‌کنند. در تهران نیز شهرداری این حمایت را طی این سال‌ها داشته است. حمایت از جشنواره فیلم فجر وظیفه شهرداری است و شهرداری از بقیه جشنواره‌ها نیز تا آنجا که بتواند حمایت می‌کند. ما پردیس ملت و میلاد را در این دوره در اختیار جشنواره گذاشتیم و در کنار آن معتقدیم بسیاری از مسائل شهر تهران می‌توانند از طریق راه حل‌های فرهنگی و زبان هنر استفاده شود.
او ادامه داد: بنای ما مشارکت بود و تنها بر حمایت تاکید نداشتیم. تلاشمان بر این بود که آموزش‌های شهروندی را پیش از حضور فیلم‌ها داشته باشیم. مسائلی که اگر مورد توجه سینماگران و اصحاب رسانه قرار بگیرد می‌تواند موثر باشد و بخشی از مشکلات را حل کنند. این همکاری شروع تازه‌ای است که امیدواریم از این طریق حل شود.
در این دوره با کمک ستاد برگزاری جشنواره و شهرداری از طریق در اختیار گذاشتن فضاهای شهری و آموزش‌های شهروندی می‌تواند نتیجه خوبی را حاصل کند.
امیدوارم جشنواره امسال به یاد ماندنی شود و از این طریق برخی مشکلات مردم را حل کنیم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط