یکشنبه, می 5, 2024
خانهپارادیزوپارادیزو : سوزان سانتاگ

پارادیزو : سوزان سانتاگ

اخبار هنری: بی‌شک کسانی مثل همینگوی یا ترومن کاپوتی اگر شخصیت‌‌هایی رسانه‌ای نبودند، آثارشان سطح‌ بالاتر بود. باید بین کار و زندگی یکی را انتخاب کرد. مساله فقط این نیست که می‌خواهید مصاحبه کنید و دربارهٔ خودتان حرف بزنید یا نه؛ مساله این است که چقدر در اجتماع ــ به معنای عوامانهٔ کلمه ــ زندگی می‌کنید و ساعت‌های زیادی از عمرتان را صرف بلاهت‌هایی می‌کنید که به نظر خودتان و باقیِ مردم، جذاب به نظر می‌رسند.

یکبار کسی از پیکاسو پرسید که چرا هیچ‌وقت به خارج سفر نکرده‌ است. پیکاسو از اسپانیا به پاریس رفت و بعد هم به جنوب فرانسه نقل مکان کرد اما هیچ ‌موقع جای دیگری نرفت. به او گفت: «من در ذهنم سفر می‌کنم.» فکر می‌کنم این‌ها انتخاب‌هایی هستند که پیشِ روی آدم وجود دارند و وقتی جوان‌اید، ممکن است متوجه‌شان نشوید، شاید نباید هم بشوید اما بعدتر اگر بخواهید پایتان را از حد یک اثرِ صرفا خوب و امیدوارکننده فراتر بگذارید و به خطرپذیری و رضایتی حقیقی برسید که در بسیاری از آثار وجود دارد، ناچارید در خانه بمانید.

— Ernest Hemingway On Safari.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط