یکشنبه, می 5, 2024
خانهاخبارپایان شوی الن بعد از ۱۹ سال: «امیدوارم برای شما الهام‌بخش بوده...

پایان شوی الن بعد از ۱۹ سال: «امیدوارم برای شما الهام‌بخش بوده باشم که خودتان باشید»

اخبار هنری: شوی الن دی‌جنرس بعد از 19 فصل و بیش از 3000 اپیزود بلاخره به پایان رسید. این برنامه که یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های روزانه تلویزون آمریکا بود، در طول سالها این برنامه، پیشروی بسیاری از روش‌ها دربرنامه‌های گفتگو محور، از جمله بازی و شوخی با مهمان بود که هنوز در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود.

این برنامه در 19 فصل خود برنده بیش از 61 جایزه امی شده و بیش از 171 بار نامزد این جایزه شده است. اما در سالهای اخیر با رسوایی وجود فضای مسموم کاری در این برنامه و اخراج یک تهیه کننده به دلیل آزار جنسی، برنامه الن در سرازیری افتاده بود و حتی برخی او را به محافظه کاری متهم می‌کردند. با همه اینها شوی الن به همان شیوه‌ای به پایان رسید که آغاز شده بود، او نوزده سال قبل در حالی این برنامه را شروع کرد که از روی یک مبل با تلویزیون جلویش به نزد مخاطبان آمد و حالا در همان حال، این برنامه را تمام کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط