دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبارپخش مینی سریال تلویزیونی چهارراه استانبول ساخته بیراک طاری با تهیه کنندگی...

پخش مینی سریال تلویزیونی چهارراه استانبول ساخته بیراک طاری با تهیه کنندگی امیر معتمدی در شبکه آی تی تی ترکیه

اخبار هنری: مینی سریال تلویزیونی چهارراه استانبول ساخته بیراک طاری با تهیه کنندگی امیر معتمدی در استانبول ترکیه ساخته شده و به چالش های پیش روی مهاجرین ایرانی می پردازد.
این سریال بزودی از شبکه آی تی تی (تلویزیون گردشگری ایران و ترکیه) بصورت هفتگی با سه نوبت تکرار پخش خواهد شد.
بیراک طاری در اواخر بهار 2023 با بهره گیری از داستانهای اجتماعی و واقعی، نگارش فیلمنامه را به پایان رساند و در مدت یک ماه تولید این مجموعه به پایان رسید.
از عوامل سریال می توان به بازیگران : نیلوفر حامدی فر، امیر معتمدی، سیامک مهدلی، میلاد سعیدی، منوچهر توتونچی، مهمت کاپوجی، نیلوفر یزدان پور، امیر شرقی، سمیرا صاحب قلم و با حضور سحر رستگار، فیلمبردار بهادر فتاح طاری، صدابردار ستاره رضایی و تدوین بیراک طاری اشاره کرد.
این سریال به زبانی حرفه ای، مصائب و مشکلات پیش روی ایرانیان را برای مهاجرت به ترکیه به تصویر کشیده و برای عزیزان هموطن بسیار آموزنده است تا کمتر دچار اشتباه شوند و با دید باز تصمیم به مهاجرت بگیرند و با تماشای این مجموعه نمایشی از تجربیات مطرح شده در این سریال بهره مند شوند.
امیر معتمدی تهیه کننده تصمیم دارد تا فصل دوم این سریال را بزودی با یک پیش تولید حرفه ای آغاز کند

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط