پنج‌شنبه, می 16, 2024
خانهگفتگوماریون کوتیار از سختیهای کار با برادران داردن سر فیلم دو روز،...

ماریون کوتیار از سختیهای کار با برادران داردن سر فیلم دو روز، یک شب می گوید :

اخبار هنری : واقعا کار سختیه وارد کردن این کلمات به انگلیسی توضیح دادن اونا ولی این یه کار فوق العاده تکنیکی هستش و چون هر صحنه (یک شات) یکبار گرفته میشه و شما نمیتونی که از نقطه شروع (اکشن) تا پایان (کات) توقف ایجاد کنی، همه چیز باید سرجای خودش باشه و همه چیز باید عالی باشه چون برداشت دیگه ای نداریم و این اجازه به شما داده نمیشه که اون سکانس رو به دو شات یا دو برداشت تقسیم کنی حتی اگر شروع عالی باشه و پایان نسبتا بدی داشته باشید. همه چیز باید عالی باشه.
من تا حالا هیچ وقت این مدلی کار نکرده بودم . مدل هایی که شبیه اینو قبلا دیده بودم و دوست داشتم که مثل پلان سکانس ها هستند و من واقعا متاسفم که معادل انگلیسی این کلمه رو نمیدونم اما در کل این فیلم برای من مثل یه چالش بود و در عین حال هم جذاب بود هم آموزنده و جالب شما باید تصورات و تخیلات زیادی داشته باشی و اونارو به نقشت برسونی و یا به اصطلاح نقشت باید از خیالات تو تغذیه کنه ،شما باید این قابلیت این رو داشته باشی و ذهنیت های زیادی راجب نقش داشته باشی .اینجوری بگم که این تازه 50% ماجراست، شما از چیزی استفاده میکنی که توی ذهنت ساختی و از اونا باید تو حرکاتت استفاده کنی و بعد از مدتی شما از ایده خودتون هم خسته میشید میرید سراغ یک ایده ی جدید و باید به چیزای تازه ای برسی و این 70 درصد کاره و کارایی شبیه به این و شما باید ذهن فعالی داشته باشی و دائما در حال ایده سازی باشی تا متوقف نشی و این راه رو ادامه بدی.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط