شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارامیر جدیدی بهترین بازیگر جشنواره پالم اسپرینگز

امیر جدیدی بهترین بازیگر جشنواره پالم اسپرینگز

اخبار هنری: امیر جدیدی که از زمان اولین نمایش فیلم «قهرمان» در جشنواره کن مورد تمجید منتقدان مختلف قرار گرفته بود حالا اولین جایزه‌اش را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

جشنواره پالم اسپرینگز که از سال ۱۹۸۹ در شهری به همین نام در کالیفرنیا برگزار می‌شود یکی از مهمترین جشنواره‌های ایالت کالیفرنیا آمریکا است و همیشه نقطه مهمی برای معرفی آثار حاضر در اسکار فیلم خارجی به اعضای آکادمی بوده است و مایکل بارکر از روسای کمپانی سونی آن را جلودار شناساندن آثار خارجی به آمریکایی‌ها می‌داند. این جشنواره همچنین در سال‌های گذشته حضور ستارگان بزرگی مانند برد پیت، کلینت ایستوود، داستین هافمن، شان پن و لئوناردو دی‌کاپریو را تجربه کرده است.

این جشنواره جایزه فیپرشی برای بهترین بازیگر در یک فیلم بین‌المللی را به امیر جدیدی برای بازی در «قهرمان» اهدا کرد. این جشنواره درباره جایزه امیر جدیدی اعلام کرده:«برای بازی در نقش یک پدر متواضع که بین تمایلش برای آزادی و تاثیرات بیرونی که می‌خواهند از نیت خیر او سوءاستفاده کنند، آن هم در داستانی پر از ابهامات اخلاقی، جایزه هیئت داوران برای بهترین بازیگر به امیر جدیدی برای «قهرمان» می‌رسد»

همچنین در این جشنواره جوایز جایزه «پلی بر فراز مرزها» MOZAIK Bridging The Borders Award و بهترین فیلمنامه هم به اصغر فرهادی اهدا شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط