دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم ونیزانیمیشن «در سایه سرو» تنها اثر ایرانی در جشنواره ونیز

انیمیشن «در سایه سرو» تنها اثر ایرانی در جشنواره ونیز

به گزارش اخبار هنری ، جشنواره ونیز در وب سایت حود فهرست فیلم های کوتاه که در این رویداد به  نمایش درمی آیند را اعلام کرد و انیمیشن «در سایه سرو»به کارگردانی و نویسندگی شیرین سوهانی و حسین ملایمی تنها اثر ایرانی در جشنواره ونیز ،در لیست  ۱۳ فیلم کوتاه در بخش مسابقه فیلم کوتاه افق‌ها جهت  نمایش در این رویداد قرار گرفت.
«در سایه سرو» روایت یک ناخدای ازکار افتاده است  که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می برد، با دخترش در خانه ای محقر در کنار دریا و در انزوا زندگی می‌کنند. آنها باید با چالش های یک زندگی سخت مقابله کنند.
علیرغم تمایل عمیق ناخدا برای اینکه پدری فداکار و دلسوز باشد، او نمی تواند نقش خود را ایفا کند و با خترش به روشی که می خواهد ارتباط برقرار کند.
یک روز صبح، یک اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ می دهد و زندگی آنها برای همیشه تغییر می کند. اینکه آیا این رویداد منبع امید تازه‌ای است و یا یک مشکل جدید، باید دید

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط