چهارشنبه, می 1, 2024
خانهاخباررقابت «دیگری» با دیگران

رقابت «دیگری» با دیگران

اخبار هنری: فیلم کوتاه داستانی «دیگری» ساخته زهرا ترکمنلو منتخب اولین جشنواره بین‌المللی مستقل NORGS NIIF 2021 اصفهان شده و با 10 فیلم کوتاه دیگر از ایران، اسپانیا، فرانسه، آمریکا، پرتقال ایتالیا و هند به رقابت می‌پردازد.

این جشنواره فرصتی برای ارایه آثار فیلمسازان، نویسندگان، عکاسان و موسیقیدانان مستقل از سراسر جهان برای معرفی خود به جهان است. در زمینه هنر، افراد مستقل همیشه بنیانگذار سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف بوده‌اند. به دلیل شیوع بیماری کووید 19 ، جشنواره به صورت آنلاین در 5 می 2021 برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «دیگری» پیش از این کاندید بهترین فیلم در فستیوال abbey لندن شده و در حال حاضر با چهار فیلم کوتاه دیگر از جهان در لندن به رقابت می‌پردازد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: زهرا ترکمنلو، مدیر فیلمبرداری: علی آبپاک، بازیگران: محدثه حیرت، فرزاد محمدزاده، حسن سلمانی، صدابردار: مرتضی محمدپور، تدوین و اصلاح رنگ: امیر اطمینان، صداگذار: حمید قهرمانی، طراح صحنه: بابک جاجایی، گریم: فلورا تقیام، طراح لباس: زهرا ترکمنلو، طراح مجسمه: جعفر پوردرگاهی و تهیه‌کننده: زهرا ترکمنلو.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط