دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کننخستین تصاویر از فیلم Crimes of the Future

نخستین تصاویر از فیلم Crimes of the Future

اخبار هنری: نخستین تصاویر از فیلم Crimes of the Future بابازی ویگو مورتینسن ،لئا سیدو و کریستین استوارت به کارگردانی دیوید کراننبرگ (کارگردان Eastern Promises) منتشر شد.

▪️این فیلم در آینده نزدیک اتفاق میافتد جایی که انسان ها قبول کرده اند خود را با محیط جدید اطراف خود سازگار کنند . آن ها اجزای بدن خود را با ماشین آلات جابه جا میکنند و آن را “سندرم تکامل سریع” مینامند . دراین بین سول تنسر یک هنرمند محبوب که سندرم تکامل تسریع شده را پذیرفته و اعضای جدید را به بدن خود اضافه کرده. اما ناگهان همچیز تغییر میکند و دولت قانونی جدید وضع میکند و دردسری بزرگ برایش ایجاد میشود.

?اکران: در جشنواریه ی فیلم کن 27 تا 7 خرداد و سپس به صورت عمومی اکران خواهد شد.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط